2013. január 19., szombat

A városban nyilt egy új könyvtár!Úgy emlékeztünk,hogy az nap nyílik,s gondoltuk a barátnőmmel benézünk!Csak egy ajtó nem volt zárva a négy közül.Kicsit furcsáltuk,de aztán bementünk.Minden nagyon szép volt.Kerestünk valakiket,hogy íratkozhassunk be.A barátnöm kicsit fúrcsálta a dolgot ,hogy rajtunk kivűl csak fent hallunk zajokat,de én marasztaltam azzal az indokkal,hgoy mi vagyunk az elsők!Be is mentünk a gyerek részlegre!Megkaptam egy könyvet amit ki akartam venni.Megfotams kimentünk a gyerekrészlegből!Akkor jött le egy nő és egy igazán helyes munkás pasi.
Nő:Tolvaj!Tolvaj!Segítség!Kapja el valaki!
Én úgy megdermedtem,hogy  egy szót sem tudtam kiejteni a számon,végül  barátnőm szólt!
Bnőm:Jajj nem!Nem vagyunk tolvajok!Csak ki szeretnénk venni egy könyvet!
Nő:Nincs még nyitva a könyvtár,takarodjatok innet!
Odaadtam a könyvet a nőnek,és gyorsan kisiettünk.Már azt hittük megúsztuk,mikor a facebookon megláttunk egy fényképet ami mi szerepelünk a könyvel,és fel volt rá írva,hogy tolvajok!Az a helyes munkás pasi tette fel!Azota mindenki azzal szívat,hogy tolvajok vagyunk,vagy nem,tudjuk a könyvtár programot!
Á*

2 megjegyzés: