2013. január 27., vasárnap

Egy elég vicces történet...

Egy szép nyári napon két barátnőmmel kimentünk sétálni.Elmentünk a parkba és leültünk egy padra.A barátnőm egyszer csak mondja,hogy a blúzom tiszta krétás.Felálltunk s észrevettük,hogy tiszta krétások vagyunk,s a pad is az.Én és az egyik barátnőm megláttunk a pad körül kicsi krétákat.Összeszíneztük a padot és ráírtuk,hogy:Basszátok meg,Gecik:))) S leültünk egy mellette levő padra.S pont jött egy bácsika ÖLTÖNYBEN,és ráült a padra.Én gyorsan felszöktem s elsíttem,a barátnőim futtak utánnam és kiáltották:
-Ne fuss várj naa!!
Én megállta egy fánál,de az embernek néhány vénasszony elkezdte kiabálni:
-Ne üljön le jó ember,mert a rossz leánykák összekrétázták a padot.
Az ember felállt lepalta magát s dühősen elsietett.Visszamentünk a melltte levő padhoz.Akkor jött egy fiataql pár és ők ültek le,a vénasszonyok megint elkezdtek kiabálni.Akkor a barátnőm szökött fel és kezdett futni.i utánna.Egy fánál megálltunk.A pár elment.S a vénasszonyok néztek s súgtak össze.Mi a barátnmmel beintettünk nekik!xdd A másik barátnőm úgy félt,hogy meg se mert múkkanni!:))
Ennyi:D Remélem tetszett!!

2 megjegyzés: