2013. január 17., csütörtök

Történet!

Sziasztok!Egy újabb sztorit hoztam nektek!Remélem tetszeni fog!:DD
Egy szép napsütéses,tavaszi délutánon tanulás után a barátnőmel kimentem a focipályára nézni a fiúkat,hogyan játszanak.Skat röhögtünk meg jól éreztük magunkat!Aztán a pályára oda jött egy csaj.És elkezdett kurváskodni.A barátnőm nagyon bámulta ezért megkérdezte(románul)!
Lány:Aj televizor acasa?(Van tévéd otthon?)
Hát erre nagyon kibuktam.És hát mutattam egy grimaszt.Pár nappal később megint találkoztunk rá se néztünk és megint megkérdezte úgyan ezt a szöveget!Erre nagyon mérges lettem,egy ideig tétováztam,majd válaszoltam:
Én:Am!Si tu ai?(Van!És neked?)
Erre lépett kettöt majd megfordult!Én nem vedtem figyelembe,gondoltam csak menőzni akar,hátha elfutok,igy hátat forditottam és néztem a barátnőm telefonján készített képeket.Néhány nagyon vicces lett igy mi kacarásztunk,mikor valaki fenéken billentett!Erre betelt a pohár!Megfordultam és meglöktem!Elkezdett velem üvöltözni,olyan pofája volt mint egy lónak,úgy nyerített!Én csak hallgattam,s a végén csak ennyit mondtam:Tu esti proasta!(Te hülye vagy!)Erre újra nyeriteni kezdett osztán mikor látta,hgoy leszarom amit mondd,megfordult és elindult.S megbotlott egy köbe!Na ez nagy volt!Nagyon nagyot röhögtünk a barátnőmmel!Ő csak mérgesen felpattan és elment!Azota is pikkel rám,és még votl pár ilyen kis esetünk!Majd ha jőn 2 komi,akkor elmondom azokat is!:)
Ez nem volt cikis sztori de szerintem érdekes!:)Remélem tetszett!Puszi.
Á*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése